- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, chyba że na stronie Produktu zaznaczono inaczej.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, w tym dane kontaktowe, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 Regulaminu.
Jak złożyć reklamacje krok po kroku
Krok 1. Wejdź na stronę Sklepu. Znajdź formularz reklamacyjny.
Krok 2. Wypełnij formularz reklamacyjny uwzględniając:
- dokładny opis uszkodzenia
- okoliczności (w tym datę) wystąpienia uszkodzenia
- okres użytkowania towaru
- dane Klienta (w tym dane kontaktowe)
- żądanie Klienta w związku z wadą towaru
- kopię paragonu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup towaru w Sklepie
- zwięzły opis stanu opakowania uszkodzonego towaru (przy zwrocie)
Krok 3. Formularz reklamacyjny zgłoś pisemnie lub drogą elektroniczną na podane adresy Sprzedawcy:
- Adres: ul. Liściasta 17
91-357 Łódź
- Adres e-mail: bechtold@bechtold.pl
Krok 4. Zwróć uszkodzony towar, najlepiej w oryginalnym opakowaniu na podany adres Sprzedawcy:
- ul. Liściasta 17, 91-357 Łódź
Krok 5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od przyjęcia pisma reklamacyjnego.